Followers

Friday 4 April 2014

04.04.2014




מסר של Mike Quinsey - SaLuSa , מיום 4 באפריל 2014  

יחד עם מיכאל אני מרוצה שאנו שוב יכולים לשלוח את המסרים אליכם. אפילו בעת צרה ישנם שיעורים שניתן ללמדם, והם מבחן אמיתי של יכולתכם להישאר ממוקדים מבלי להתחשב בכל מה שמתעמת איתכם. הבעיות שנראה למיכאל כי יימשכו נצח נצחים, סוף סוף התגברו עליהם ואתם יכולים לחכות לתקופה של התפתחויות מרגשות. במציאות, העיכוב של אין תוצאות אמיתיות. כפי שתמיד כה הרבה מתרחש בלי ידיעתכם המלאה, וזה כדי להגן על אלה המעורבים בשינויים. האור מתפשט תמיד וההתעוררות של כה הרבה נשמות מסייעת רבות להקים אותו ביציבות על פני כדור הארץ. התהליך של הארה ממשיך בקצב מהיר, ואנשי האופל לא יכולים יותר לדחות את הגעתו. המסע של רבים מכם היה ארוך  ומפרך, אבל כל האנרגיה והמאמץ שהושקעו יימצאו שווים זאת היטב. הבאתם את עצמכם כה רחוק באמצעות מאמציכם  ונחישותכם המוחלטים, ואתם היטב בתוך ההקפה האחרונה להשיג את התעלותכם.

השינויים נכנסים במהירות והם סוף סוף הודו שהם אחראים לשינויים באקלים שאתם חווים. שינויים גדולים עדיין מתרחשים והם ימשיכו עד שיושג אקלים יותר מתון. באותו זמן, הפלנטה תמשיך להתנקות מהרעלים שנמצאים בים ועל האדמה. באמצעות הטכנולוגיות שלנו, כאלה משימות לא מהוות קושי כלשהו, וביחסית זמן קצר כדור הארץ יוחזר למצבו הקדמוני. זה יהיה רעש ותזוזה של קרקע כשזה מגיב לשינויים, וברגע שהם הושלמו, זה יירגע לדו קיום שקט איתכם.  חזו את כל אותם שינויים במשך יובלות של זמן, ואתם תמיד הולכים להיות עדים לתוכנית הנהדרת של אמא כדור הארץ לטהר אותה מכל מה שאין בו מקום על כדור הארץ החדש.

מבלי לדעת את הרקע לאירועים רבים שמשפיעים על חייכם היומיומיים, עניינים יכולים להיראות שהם יצאו מכלל שליטה. אולם, בהסתכלות על התמונה הגדולה יותר, זה ייראה שהאנרגיות המיטיבות גדלות על פני כדור הארץ, ומניחות את היסודות לאחד חדש. אתם באמת חווים את הגעתם של שינויים שנחזו לפני זמן רב מאוד. זו תהיה, אם כן, תקופה של קצת בלבול עד שזה גם ייראה וגם יובן שהשינויים הם חיוביים ומיטיבים לעתידכם. אתם יכולים לקחת הרבה קרדיט להתקדמות שנעשתה, ואנו מצדיעים ומכבדים את כולכם אשר עשיתם זאת לאפשרי. הצלחתכם הושגה על אף התנגדותם הרבה של אנשי האופל. אנו ידענו שזה היה אפשרי אבל בכל זאת זה תלוי במסירותכם למשימותיכם. עמדתכם תיעשה באופן הדרגתי קלה יותר והדרך קדימה תהיה ברורה. אנו כמובן עושים כל שביכולתנו לעודד ולסייע לכם במסעכם.

אנו כיום קרובים יותר לכדור הארץ מאשר אי פעם בעבר, ואנו מפקחים על אירועים כדי להבטיח שאין הפרעות נוספת לאלה העובדים עבור האור. כפי שיותר מכם התרגלו לאור, אתם מצאתם דרכים להשתמש בו שהן מיטיבות ליותר אנשים מאשר קודם לכן. אין לכם צורך להגביל את עצמכם ואם אתם כה רוצים ניתן להשתמש באור להיטיב את כדור הארץ כולו. אכן, אמא כדור הארץ צריכה את תמיכתכם כשהיא מטפלת בשינויים אשר גם יאפשרו לה לעלות לתוך המימדים הגבוהים יותר.  במרוצת הזמן, הרטטים יהפכו אפילו גבוהים יותר, והחיים יהיו חוויה מענגת כשאתם נהנים משלום ומהרמוניה נצחיים. בסופו של דבר, אתם תהפכו לישויות קוסמיות ותיסעו ביקום אם זה רצונכם. אין סוף לחוויות השונות שיכולות להיות לכם, וכישות של אור אתם תהיו חופשיים מהדרישות שיש עליכם כיום בגוף הכבד יותר שלכם. אנו יודעים שחלק מכם דואגים שאתם תאבדו קשר עם חברכם ועם משפחתכם, אבל היו סמוכים ובטוחים שכל נשמה שאתם מבקשים להתקשר אליה היא במרחק של רק מחשבה מכם.

כרגע, אנו עובדים קשה כדי להקל על המתחים על פני כדור הארץ, שנגרמו בשל האירועים באוקראינה. אנו נוודא שהעניינים לא יצאו מכלל שליטה, ואתם סמוכים ובטוחים שהשלום יישמר. הזמן של מלחמות עולם גדולות הפסיק, ואנו מנסים לכוון אנרגיות שליליות הפכפכות בכזו דרך שלא ייגרם נזק. אתם, ללא ספק הבחנתם שמכונת המלחמה היא גם במצב של שינוי, ובסופו של דבר כוח האדם והחומרים יהיו בשימוש לצרכי שלום. חלק ינסו לשמור על עוצמה צבאית, ולא יהיה לכך יתרון כי כבר נגזר שמלחמות יפסיקו. יחד עם מערכת מוניטארית חדשה, השפע יחזור ויסמן את התחלתו של עידן חדש של שלום.

כיחידים, אתם יכולים להבטיח לסובבים אתכם ששלום מוחלט יחזור בקרוב יותר מאשר אתם עשויים לצפות. זה ייתן לנו את ההזדמנות לעשות ביקור רשמי בכדור הארץ ולשאת אתכם קדימה לתוך העידן החדש.  היו לנו פגישות סודיות רבות עם פקידים, ואלו ימשיכו עד שזה בטוח עבורנו לגלות את נוכחותנו.  המשמעות היא שנוכל ללכת ביניכם מבלי שנותקף על ידי אלה שלא יכולים לקבל את השינויים המגיעים. נשמות מעין אלה תוצבנה על נתיב חדש במימד המתאים למצב התודעה ולנקודת ההתפתחות שלהם. היו סמוכים ובטוחים שהכול ימצא מקום מתאים בקוסמוס, אשר מאפשר להם להמשיך עם חוויות אשר תאפשרנה להם להתפתח הלאה. אין לחץ מופעל על אלה שדועכים ברטטים הנמוכים יותר כשזה בלתי נמנע שהם בסופו של דבר יעלו את הרטטים שלהם, ויבואו אחרי אלה אשר הלכו לפניהם.

אני, SaLuSa מסיריוס,  ומייעץ לכם שכאוס יקרה במידה מסוימת, אבל אם אתם מסתכלים עמוק יותר, אתם תראו שמגיח דפוס מבורך. האור עכשיו הינו האנרגיה השולטת ומתרחבת לכל האזורים, לכן שלא יהיו לכם ספיקות כלשהם שמובטח עתיד נהדר. זה כבר נגזר על ידי הכוחות השמימיים הגבוהים ביותר אשר קובעים את עתידכם, ומבטיחים להביא לכם שמחה ואושר מושלמים.

תודה לך, SaLuSa.
Mike Quinsey
Website: Tree of the Golden Light


עדכון מ- Mike Quinsey

חברים יקרים,
תוכנית המיילים שלי פועלת בשנית באופן מלא ואני חוזר למצב נורמלי. חוץ מיומיים ב-13 וב-14 במרץ, יכולתי רק לקבל מיילים אבל לא לענות להם. אולם, אני יכולתי לשלוח מסרים ביום שישי ה-14 במרץ, וזה פורסם בדף האינטרנט.  אבל לא יכולתי להגיע לכל אחד אבל יכולתם, ללא ספק, להדפיס עותק ישירות מהאתר. למרות שדברתי עם השרת שלי בלפחות 5 פעמים כדי לפתור את הבעיה, לא יכולתי שהמיילים שלי יעבדו שוב בצורה נכונה, רק כדי לגלות שלא היה לי שרת למייל היוצא שלי. אני לא מבין איך הם יכלו לטפל בבעייתי מבלי לדעת את הסיבה לכך. בנסיבות שאני החלטתי שהדבר הטוב ביותר לעשות היה לשנות את השרת שלי, ואני עכשיו עם Virgin. אז בבקשה רשמו שכתובת המייל שלי לא השתנתה: michael.quinsey@mypostoffice.co.uk  .

אני עכשיו יכול להתחיל מחדש לשלוח באופן רגיל מסרים והראשון מוצג לעיל. לא יהיה שינוי בכתובת של Et First Contact ואתם תוכלו להירשם/לבטל את המנוי כבעבר בכך שתיכנסו ל:
זה ייקח אתכם ישירות לדף המנויים ובבקשה זכרו להכניס את פרטיכם בחלון התחתון שהינו עבור המסרים של Et First Contact. אני מאמין שכמה מפרטי המנויים אבדו, כך שאם אתם לא מקבלים את המסר ביום שישי זה, אתם צריכים להירשם מחדש, אבל תוכלו לפתוח ולהדפיס את המסר, דרך דף האתר.

אני אנצל את ההזדמנות להודות לכולכם שהזמינו אותי להצטרף אליהם ברשת כמו טוויטר. אולם, בכנות אין לי זמן להתעסק בקשר עם יותר אנשים כאשר יש לי כה הרבה עבודה לעשות. אפילו עכשיו אני מקבל כה הרבה מיילים במרבית הימים, ולפעמים אני מגלה שזה יותר מדי מהמם. אולם, אני מעריך את  מחשבותיכם הטובות. הייתי גם רוצה להודות בשנית לכל אותם אנשים אשר תרמו כסף בנדיבות כאשר סטיב הרגיש שהייתי צריך תמיכה פיננסית. כשזה הסתדר לי, אני התגברתי על קשיים אפשריים, כך שלא תבעתי את תרומותיכם אשר יוחזרו לכם על ידי Paypal.

אני מצטער שלא יכולתי להגיע אליכם כדי להסביר את הסיבות לקלקול, ולא יכולתי לענות למיילים שלכם, אבל עכשיו כשזה מסודר, אני מקווה להמשיך כמקודם באופן רגיל עם מסרים שבועיים מ SaLuSa.. אני מחכה להמשיך לעדכן אתכם על מה שמתרחש בזמן כזה מדהים, כאשר העניינים משתנים כה מהר. זה בוודאי נראה כאילו שנה זו תהיה שנה של פריצת דרך משמעותית, כשהאור גורם לשינויים הצפויים שחיכינו להם.

באהבה ובאור

Mike Quinsey.

Mike Quinsey Website: Tree of the Golden Light

Translator: Gili   

0 comments:

Post a Comment